Wednesday, April 13, 2011

Anonymous. Not a STALKER!

"Senang je nak cakap, tapi buat tu yang susah!." Memang semua manusia di planet bumi ni tau maksud ayat nih, dan sedia maklum tentangnya, tapi kita still can't help but doing it. Yeahh.. pada aku semua orang pun macam tu. Bila berkata-kata, perghhhh tak hengat! tapi time nak buat tu, mak aihh susah nak mampos. Sama laa jugak ngan aku.

Terdetik nak crita pasal ni sebab ada laa satu kejadian yang membuat aku terfikir. Pada suatu hari.....burung-burung pun berkicauan..eh, sori2...

So, seriously, one day tu kan, aku appear anonymously kt blog someone-whom-I-cared-about-well-sort-of dan bertanya something, to see how she react. Nah amik ko, jawapan dia really convincing sehingga aku terfikir pasal ni. More less dia cakap "If we want it, we should be trying to get it, rather than talks about it". Jawapan dia memang buat aku rasa kagum, sebab she was sort of hot-but-cool kinda person. However, she ask me one simple question which is "Who are you, really?" Damn.

Susah jugak kalau nak reveal self after asking question like that sebab one wrong step, and you're a stalker! So, aku decide to appear annonymous, again. (still nampak cam stalker). Ntah la beb.
Anyway, aku rasa nak active balik blogging nih. kot. if im not BZ. Amin.


P/s: I got one more question for her. "Will you treat me the same if you know who I really am?"

No comments: