Tuesday, April 12, 2011

Rekod Baru! 2 Bulan.

Assalamualaikum.

Masya Allah dah dua bulan aku tak bukak blog ni. Dah berhabuk dah. tapi nak buat macam mane, kerja2 kolej banyak sangat sampai tak sempat nak buang masa untuk blogging2 nih. Aku pn bukan laa blogger boy. hehehe.

Papehal pun, nak compile semua yang terjadi nih amat laa susah, so let say yang aku menempuh bulan2 yang sangat extreme sbb subject tahun nih sangat tidak aku minat. Semua bisness je. Padahal aku amik art pn. Hampeh pnya sistem. Tapi takpe laa, at least aku tau laa jugak hal hal bisnes ni so that people cannot cheat me, ye tak? hmmm..

Dah hampir 3 tahun lebih, tak pun 4 tahun dah aku nih tak involve dalam activiti "flirting" nih. Ye arhh, dah agak malas laa jugak dengan keadaan yang tak menentu dan kewangan yang bangang. Tapi yang membuat aku terfikir nih adalah sebab tadi ada member aku tegur.

"Wei, orang lain sumer dah berteman, ko bila lagi" dengan nada serius+seposen."

Aku pun terus termenung tak tau nak jawab pe. Aku cakap aku malas kang diorang cakap aku nih tak laku plak. (maybe memang betul kot) tapi yang pasti aku memang tak tahu apa yang patut aku jawab.

THE REAL QUESTION IS.

Apekah criteria seorang lelaki nih untuk ade aweks??
Jawapannya, pada pandangan aku, ia berdasarkan niat seseorang tu. Kalau lelaki tu nak berkapel just for fun, or for the sake of "$3X", then he doesn't deserve to have it, (even though more than 70% lesser men absolutely need girl just for that) but if the girl pn sama jgk setuju, maka banganglah mereka berdua.

Then if someone kapel for the sake of "heart saying that he need it" (muntah hijau aku!) then go for it laaa. Most people didnt realize that they completely fooling themself when saying things they didnt really ready for.

Untuk diri aku plak, aku rasa aku still not deserve to get any, besides the fact that aku nih pure breed gamers, slacker, and cukup2 makan.

Orait, setelah hampir beberapa rangkap aku membebel, aku dapati kesimpulan dari post ini adalah.................................................*** oh well. nevermind laa..

Something to think about: "You never realize that someone is special to you, until you lose one"

Assalamualaikum.

P/s: Tak sangka best jugak guna BM+BI nih... walaupun serabut tapi sedap macam rojak tonggek.

No comments: